DIY: Bekers met lijnen

collages

Wat heb je nodig?

Bekers Ikea €1,99 p.s.
Decorfin contourpaint Pipoos €5,10

Ik heb al eens een bericht geschreven over bekers met gouden vlakken. Deze kun je hier teruglezen.

In dit project gebruik ik contourpaint. Dit werkt als een soort pennetje en hiermee krijg je relief bij het aanbrengen.
Ik heb deze lijnen vanuit mijn vrije hand gezet en daardoor zijn het ook weer hele persoonlijke bekers geworden. Ze zijn echt zelf gemaakt.
Zoals je kunt zien heeft de ene strepen en de andere een zigzag motief maar er is nog veel meer mee mogelijk.

Met gebruik van deze verf moeten de bekers 30 minuten in een over op 140°C.

Na een half jaar intensief gebruik gaan helaas sommige stukken verf eraf. Dit is wel weer goed bij te werken. Maar ik raad je aan ze met de hand af te wassen in plaats van de vaatwasser te gebruiken.

IMG_0638

Een Reactie op “DIY: Bekers met lijnen

  1. Pingback: Glazen versieren | iamexposing·

Geef een reactie

