DIY: Kastje van theedoos

Heb jij ook wel is het probleem dat je niet weet wat je met bijvoorbeeld al je nagellakjes moet doen? Dan is dit misschien dé oplossing..

collages

Wat heb je nodig?

Theedoos 9 vakken Xenos €8,99
4 magneetjes Ebay €1,17 20st. 5mmx1mm
Schuurpapier    

Ik heb deze theedozen bij de Xenos gehaald met 50% korting, maar de originele prijs is €8,99. Als je dit in de gaten houdt loop je misschien ook tegen zo’n soort actie aan. Hierna heb ik de magneetjes bij Ebay besteld. Het is dan wel even wachten tot ze binnen zijn, maar niks is zo goedkoop als Ebay!;)

De verf die op het ruitje zit kon ik gewoon wegkrabben dus dit heb ik gedaan en de letters ‘TEA’ op de voorkant heb ik weggeschuurd met wat schuurpapier. Als je niet te hard schuurt hoef je het doosje ook niet over te spuiten.

Hierna heb ik wat lijm op de hoeken gedaan en de magneetjes er in geduwd. Als je er voor zorgt dat de twee magneetjes op elkaar liggen, doe je op het bovenste magneetje ook wat lijm en de deksel dicht. Dan sluiten ze perfect aan. Wacht met het openen van de deksel wel tot de lijm helemaal uitgehard is!

Als je de doos nu rechtop zet heb je een leuk kastje met een deurtje. Ik heb hem opgehangen en hier mijn nagellakjes in gezet. Je kan hem natuurlijk ook neerleggen en er je rommeltjes zoals haarspeldjes in opbergen.

accessoires

Een Reactie op “DIY: Kastje van theedoos

Geef een reactie

