DIY: Vilten onderzetters

Op zoek naar leuke onderzetters maar je kunt ze nergens vinden? Maak ze zelf!

collages

Wat heb je nodig?

Vilt
Action 
€0,99 8kleuren 
(alles)Lijm
V&D 
€2,99 
Sjabloon
 
 
Schaar
 
 
 

Ik heb onderzetters gemaakt van vilt. Het leuke hiervan is dat je er elke vorm mee kunt maken en in de kleur die je zelf wil.

Vilt kun je ook nog eens in verschillende diktes krijgen. Ik heb een dunne variant genomen waarmee ik dus twee kleuren op elkaar kan plakken. Zo kun je ook nog eens afwisselen. Kies een vorm die jou aanspreekt. Ik heb op papier een kruisje getekend van 10x10cm, uitgeknipt en als sjabloon gebruikt. Deze heb ik op de kleuren die ik wil gebruiken gelegd en hier lijnen om getekend en uitgeknipt.
Hierna heb ik de 4 losse kruisjes aan elkaar geplakt en klaar voor gebruik.

Geef een reactie

