DIY: Kerststerren

Miniprikkersterren

Om je huis nog feestelijker te maken vandaag mijn laatste kerstproject. Ik laat je 2 verschillende soorten kerststerren zien.

kerstster

Wat je heb nodig?

Miniprikkers
Overal bv supermarkt
 €1,00/€2,00
Washi tape
bv. Flying Tiger
 €1,00

Je neemt 5 prikkers en legt ze in de juiste vorm van een ster. Leg 5 kleine stukje tape klaar en vouw ze daarna om de punten heen. Dit is een beetje een rotwerkje omdat het kleine stokjes zijn maar het resultaat is heel leuk.

Als je er veel maakt zou je er een slinger van kunnen maken of je probeert de sterren te maken met vijf grote takken.

Knijperkerststerren

kerstster1

Wat heb je nodig?

Knijpers Action

 
 €0,89 48st.
Alleslijm
V&D
 €2,99

Om te beginnen haal je alle veertjes van de knijpers af, hierna lijm je de achterkanten van de knijpers tegen elkaar aan, als je hier een stuk of 8 van hebt kun je ze in de juiste vorm leggen en daarna aan elkaar plakken met lijm.

Deze kun je in de kerstboom hangen of een slinger of mobiel van maken. Ook zou je ze als feestelijke onderzetters kunnen gebruiken.

Ik ben benieuwd naar jullie kerststerren, dus deel ze als je wilt.

collages

Laatst heb ik een houtbrander gekregen met allerlei verschillende punten en stempels waarmee je in hout kunt schrijven en tekenen. Ik heb ze op de knijperkerststerren uitgeprobeerd. Het is ontzettend leuk om te doen en ze krijgen net een wat specialer en feestelijker tintje!

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/11434437/?claim=hu7uqjfy3wp”>Follow my blog with Bloglovin</a>

2 Reacties op “DIY: Kerststerren

  1. Wauw ! Jij bent echt creatief , je hebt een mooie blog en leuke artikels !
    Ik wil je graag volgen , maar ik zie nergens een button:( misschien kan je bloglovin aanmaken , veel bloggers hebben dit en het is gemakkelijk om te volgen . Ik zal je dan in ieder geval al zeker volgen ! x

Geef een reactie

