DIY: Kerstmenu

Wij hebben dit weekend al een kerstdiner en ik heb een leuke manier gevonden om het menu te presenteren!

collages

Iedereen kent dit vouwspelletje wel. Toen ik klein was maakte ik ze best vaak en zette ik er kleuren en dieren etc. in. Toen ik op Pinterest naar kerst ideeën aan het zoeken was kwam ik een menu tegen wat in deze stijl gemaakt was.

Ik heb het in InDesign op de computer uitgetekend met de vouwlijnen en de teksten geschreven en zo het menu in elkaar gezet. Zelf vind ik hem heel leuk gevonden, zijn jullie ook geïnspireerd?

Een Reactie op “DIY: Kerstmenu

  1. Hallo, kan ik dit sjabloon ergens kopen of downloaden? Zou het graag willen gebruiken voor de communie van de kids. Bedankt om te antwoorden.

Geef een reactie

