DIY: Keukenspatels met houtbewerking

Ik heb je al eens laten zien hoe je keukenspatels kunt personaliseren met verf, dit kun je hier terug lezen. Nu laat ik je zien wat je met een houtbrander kunt doen.

collages

Wat heb je nodig?

Keukenspatels

HEMA 

 €0,99 2st

Houtbrander

Hobbywinkel 

 

Het aanschaffen van een houtbrander is echt een aanrader. Ze zijn te koop op internet en bij hobbywinkels. Ik heb er eentje met 12 verschillende punten en stempels.
Ik heb eerst op internet wat inspiratie opgedaan en daarna ben ik aan de slag gegaan met verschillende punten om te kijken hoe ze werkten. De stempels heb ik nog niet geprobeerd. Zoals je ziet kun je hier ook veel verschillende dingen mee doen. Zo kun je, zoals op de platte spatel te zien,  een tekening maken. Ook kun je, zoals op de lepel te zien, motieven tekenen door veel puntjes en streepjes te gebruiken.

Ik vind het er onwijs leuk uitzien en leuk om te doen.

Geef een reactie

