DIY: Cut-Out schilderijen

Patronenfreak en zin in een beetje een ingewikkeld teken project? Lees snel verder!

collages

Wat heb je nodig?

 Schildersdoeken bv.  20x20cm  Action  €1,00
 Stanleymes
 Geodriehoek/liniaal
 Potlood

Toen ik deze schilderijtjes op Pinterest tegenkwam wist ik meteen dat ik ze zelf ook wilde maken. Het effect tegen zo’n gekleurde muur is al helemaal leuk.

Teken op de achtergrond het patroon uit dat je wil gebruiken. Ik heb een geodriehoek gebruikt. Hiermee kun je goed gelijke lijnen uittekenen. Om verwarring voor te zijn, heb ik de vakken die uitgesneden moesten worden donker gekleurd.

Hierna ben ik met het stanleymes voorzichtig de vakken uit gaan snijden. Toen ik dit gedaan had keek ik tegen het hout van het geraamte aan. Deze heb ik wit geschilderd. Het doek heb ik ook nog wit geschilderd omdat er potloodvingers opzaten;). Ik heb ze wit geschilderd maar dit kan natuurlijk elk gewenste kleur zijn.

Wat vinden jullie van deze doeken?

Een Reactie op “DIY: Cut-Out schilderijen

Geef een reactie

