iamexposing update

Ik ben nu 2,5 maand bezig met iamexposing! Ik vind het zo leuk om te doen en ben blij met alle leuke reacties die ik krijg. Zoals jullie misschien gelezen hebben ben ik deze blog begonnen voor een schoolopdracht. Dit deel heb ik nu afgerond maar ik vind het bloggen en het maken van alle projecten zo leuk dat ik ermee door wil gaan.

Aangezien ik nu in mijn laatste studiejaar zit en als alles goed gaat in juli ga afstuderen heb ik er niet heel veel tijd voor. Daarom ga ik de opzet iets aanpassen. Er komt vanaf nu elke woensdag een DIY online en op de zaterdag komt er geen zelfgemaakt project meer, maar maak ik een verzamel/inspiratiepost. Jullie merken vanzelf hoe deze invulling er precies uit gaan zien. Je ziet dus nog evenveel creatieve ideeën maar niet elk project is uitgewerkt door mijzelf.

Ik hoop dat ik na juli meer tijd heb voor eigen DIY projecten en dat jullie ondanks de verandering nog vaak met veel plezier iamexposing bezoeken!

Liefs,
Iris

2 Reacties op “iamexposing update

Geef een reactie

