TAG: Get to know me

Vandaag geen DIY omdat ik het echt even heel druk met school heb helaas. Daarom heb ik wat anders voor jullie om te lezen. Ik zag deze tag ergens voorbij komen en het leek me leuk om iets meer over mezelf te vertellen. Zo leren jullie ook iets meer over ‘het meisje achter deze blog’.
35 vragen. Daar gaan we!

Geboortejaar?
1993

vroeger

Hoe lang ben je?
Ik heb geen idee hoe lang precies maar dit zal rond de 1.70 zijn.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Hmmm.. Dat ik zoveel moest doen maar ik was best wel uitgeslapen en de zon scheen dus ik had wel zin om er uit te gaan.

Waar ben je op dit moment?
In de trein op weg naar mijn vriend.

Single/relatie?
Al 3,5 jaar een relatie met Tom

webcam-toy-photo5

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Creatief, harde werker, streber.. zoiets?

Wat zou je op dit moment graag willen?
Ik wil heel graag afgestudeerd zijn! Nog een half jaartje maar al het werk staat me een beetje tegen.

Wat is je doel in je leven?
Oh jeetje deze vind ik lastig.. Cliché maar ik wil gelukkig zijn en dingen doen die ik leuk vind. Dingen doen waar ik een passie voor heb en waar ik tevreden en blij van wordt.

Waar ben je bang voor?
Inbrekers, vooral als ik alleen thuis ben ’s nachts!

Heb je je rijbewijs?
Nee, maar wat niet is, kan nog komen;)

Nagellak of lippenstift?
Nagellak! Ik vind dingen op m’n lippen vaak niet fijn omdat het plakt maar wel hou ik veel van lippenbalsem. Maar ik heb bijna altijd m’n nagels gelakt, kleuren of glitters, alles vind ik leuk!

nagellak

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Ik kan niet kiezen! Zomer vind ik heeeel fijn omdat het dan lang licht is, en niet van dat gure herfst weer is met regen en wind (want dat haat ik). In de zomer kan je zonder jas de deur uit en alle kleuren buiten zijn zo mooi. Maaar… Ik hou ook van sneeuw. Dus winter met sneeuw vind ik ook heel fijn. Als het sneeuwt, of als er sneeuw ligt als ik wakker wordt, daar kan ik gelukkig van worden.

Wil je ooit trouwen?
Ooit wel, een droom bruiloft waar je je de hele dag prinses mag voelen!

Ben je een healthy-freak?
Nee, helemaal niet. Ik hou echt niet van sporten en ik vind snoep, koek en chocola veel te lekker.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb donkerbruin haar en hoe leg je uit hoe lang het is? In ieder geval tot ver over mijn schouders.

Welk kleding of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Een leren jasje en een spijkerbroek. Maar ik haaaat het om broeken te kopen, vooral te passen.

Heb je tattoos?
Nee, hoewel er echt wel mooie tattoos bestaan is het helemaal niet mijn ding

Heb je piercings?
Idem dito.

Draag je een bril?
Ja soms als ik tv kijk. De sterkte is licht maar daarmee kijkt het net iets prettiger om ver weg iets te zien.

Wat is jouw perfecte pizza?
Ik hou van Quattro Fromaggi maar ook van pizza’s met ansjovis en kappertjes mmmmm

Favoriete eten/drinken?
Cola. Ik bestel en drink echt altijd cola.

Wat is je favoriete parfum?
Flowerbomb van Victor & Rolf. Op dit moment is hij helaas op maar ik vond dat hij ook een break nodig had. Maar deze geur is zo warm en sterk. Ik vind hem heerlijk.

Wat is het laatste wat je kocht?
Een thee en chocola, omdat ik dorst had en het wachten op de trein voor mezelf aangenamer wilde maken.

Wat deed je vanmorgen om 8 uur?
Slapen, mijn wekker gaat bijna altijd om 8 uur en ik had vandaag zin om een half uurtje langer te slapen. Doet soms wonderen.

Favoriete ijsje?
Stracciatella ijs.

Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op?
Slapen vind ik vaak zonde van de tijd en omdat ik vaak veel moet doen gaat mijn wekker vaak om 8 uur, ook in het weekend.

Met hoeveel kussens slaap je?
In mijn bed liggen twee kussens en ik slaap gewoon op 1 kussen. Ik vind kussens eigenlijk rot dingen. Altijd te zacht en ingedeukt of teveel klonten erin.

Ben je een ochtend of avond persoon?
Ochtend maar wel als ik helemaal wakker ben, vanaf 10u ofzo;)

Ben je geordend of rommelig?
Dit gaat in fases. Ik vind zelf dat ik geordend ben maar als ik het druk heb met school en blog en alles er omheen dan kan er wel eens een bom ontploffen en dan zie ik vaak door de bomen het bos niet meer.

Wat wil je op dit moment graag zien?
Ik volg op dit moment Homeland en ik zit in seizoen 3 aflevering 5 en ik wil zo graag verder kijken!

Wie mis je op dit moment?
Op dit moment mis ik eigenlijk niemand.

Ben je verlegen?
Af en toe. Vooral bij mensen die ik niet ken maar soms ook niet.

Heb je een accent?
Geen idee, soms hoor ik wel is dat ik een r heb of als ik moe ben kan ik wel is een beetje ‘Lexmonds’ praten;)

Heb je zussen/broers?
That’s complicated, samengevat: 3 broers en 3 zussen;)

Hoe ziet jouw dagelijks leven eruit?
Op dit moment ga ik 3 dagen in de week naar school, 3 dagen werk ik thuis aan school en 1 dag (die ik eigenlijk ook aan school moet besteden) gooi ik vaak weg met internetten, bloggen, blogs lezen, reizen naar Tom etc. Vrij saai dus op dit moment haha;).

Jeetje dat waren veel vragen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en om nu iets meer over mij, het meisje achter deze blog, te weten.

Geef een reactie

