DIY: Snijplank bewerken

Het is een hele tijd geleden dat jullie op iamexposing een nieuwe post voorbij hebben zien komen, shame on me, maar ik heb een geldige reden. Ik heb het de afgelopen tijd ontzettend druk gehad met school en aangezien ik geen voorraadje berichten had hebben jullie ook niks kunnen lezen.
Maar ik ben weer aan de gang gegaan en ik heb een snijplankje bewerkt met mijn houtbrander.

collages

Wat heb je nodig?

 Houten snijplank  Budgetstore  €1,99 2st.
 Houtbrander Hobbywinkel   

Zoek op internet een recept op dat je leuk vind om op een snijplankje te hebben. Denk aan bijvoorbeeld cake, appeltaart of brood. Ik koos voor dit laatste. Ik zocht het recept op en ben dit in Word op gaan maken. Het resultaat hiervan is op de tweede afbeelding te zien.

Daarna komt een moeilijker deel. Ik heb ervoor gekozen om het uitgeprinte papiertje op de plank te leggen en met een stanleymesje de letters er in te snijden. Omdat dit nog niet helemaal duidelijk was heb ik hierna de ingesneden letters overgetrokken en duidelijker gemaakt met potlood.

Als laatste heb ik mijn houtbrander gepakt en ben ik alle letters gaan overtrekken en inbranden.

collages1

Dit is het resultaat. Wat vinden jullie er van?

Een Reactie op “DIY: Snijplank bewerken

Geef een reactie

