DIY: Vaasjes van flesjes

DIY Woensdag!! Met je oude flessen iets leuks doen, ik heb het al eerder eens aan de orde gebracht in een inspiratiepost maar vandaag laat ik je iets zien wat ik er zelf meer gedaan heb.

collages

Wat heb je nodig?

 Lege flessen    
 Lint  Action €0,65 

 

Easy peasy in de aankopen, misschien heb je namelijk wel nog wat lint thuis liggen en kun je zo aan de slag. Ik heb wat mooie flesjes opgespaard van olie en azijn en nu het lente is leek het me leuk ze buiten op te hangen als vaasjes. Hoe doe je dit dan? Je zorgt dat de flesjes goed schoon en label vrij zijn, wikkel het lint/touw of ijzerdraad (in mijn geval lint) er omheen en knoop het goed vast. Bedenk dan waar je ze wil ophangen. Ik heb ze in de tuin aan onze pergola gehangen. Daar heb ik het lint ook weer om een buis gewikkeld en goed vastgeknoopt. Vul ze met een beetje water. Een leuk bloemetje erin en je tuin/terras ziet er nog gezelliger uit.

flesjes

3 Reacties op “DIY: Vaasjes van flesjes

Geef een reactie

