INSPIRATIE: Washi tape

Washi tape/ paper tape wordt tegenwoordig overal verkocht. Kijk maar bij de HEMA, Action, Zeeman, Flying Tiger maar ook op internet bij verschillende stationary webwinkeltjes. Ik heb er ook al eerder een eigen blogpost over laten zien maar vandaag nog wat meer inspiratie.

 

 

1. Tape als versiering op je toetsenbord

 

2. Tape als versiering op bijvoorbeeld keukenlepels

 

3. Tape als hulp bij organiseren en sorteren

 

4. Tape als muurversiering

 

5. Tape als muurversiering

 

Ik hoop dat jullie weer wat hebben aan deze inspiratiepost en als jullie nog geen fan zijn van de tapejes dat op deze manier wel worden want wat kun je hier veel mee!

Voor meer inspiratie kun je me ook volgen op Pinterest.

Door op de foto’s te klikken kom je bij de bronnen.

7 Reacties op “INSPIRATIE: Washi tape

  1. Sinds ik het zelf in huis heb, vind ik het geweldig spul. Alleen jammer dat je er niet fatsoenlijk iets mee kan ophangen. Valt er na een week weer af.

    • Ja dat probleem ken ik;) maar dat ligt er eigenlijk heel erg aan waar je je tape haalt. Als je echt Masking Tape hebt blijft het wel heel goed op de muur hangen!

Geef een reactie

