INSPIRATIE: Groene soldaatjes

Zaterdag Inspiratiedag! Laatst zag ik in de speelgoedwinkel een potje staan met allemaal van die groene speelgoed soldaatjes. Het deed me onder andere denken aan Toy Story en ik wilde hier zo graag iets leuks mee doen, maar wat? Ik weet het nog steeds niet maar heb wel al wat inspiratie bij elkaar gezocht. Lees (en kijk) snel verder voor wat soldaatinspiratie;)

Een klok met soldaatjes

Ketting met een geverft soldaatje

Lamp met soldaatjes

Een schaal van gesmolten soldaatjes

 

Kort maar krachtige inspiratiepost;) Als jullie nog leuke dingen weten die je met deze soldaatjes kunt doen hoor ik het graag!

 

Voor meer inspiratie kun je me ook volgen op Pinterest.

Door op de foto’s te klikken kom je bij de bronnen.

2 Reacties op “INSPIRATIE: Groene soldaatjes

Geef een reactie

