DIY: Etagere

Laatst was ik bij een kringloopwinkel en ik vond het leuk om ook eens een etagere te maken met oud servies. Ik ben op zoek gegaan naar bijpassende bordjes etc die ik kon gebruiken en er is iets heel moois uitgekomen. Benieuwd naar t resultaat en hoe ik het aangepakt heb? Lees dan snel verder.

collages

Wat heb je nodig?

 Oud servies Kringloop  €0,10 tot €1,50 
 Montagekit  Bouwmarkt  

 

Ik heb bij 1 kringloopwinkel alles bij elkaar gezocht. Dit is het makkelijkste omdat je meteen kunt kijken hoe hij in elkaar komt en welke grote borden je nodig hebt. Ik ben, zoals je ziet, voor een blauwe etagere gegaan en heb allerlei borden met printjes bij elkaar gezocht. Als verbinding tussen de lagen heb ik een vaasje en twee eierdopjes gebruikt.

Om alle delen aan elkaar te verbinding heb ik montagekit gebruikt. Bij het onderste punt, het vaasje, was hij het moeilijkste om te bevestigen. Het vaasje is hol en had te weinig oppervlakte (en ook nog eens scheef) om vast te plakken. Ik heb de onderkant van het vaasje, wat een holletje als het ware is, opgevuld met montagekit en met veel geduld en wachten zit hij nu hartstikke vast.

Wat vinden jullie van deze etagere? Hebben jullie zelf ook ooit zoiets gemaakt?

3 Reacties op “DIY: Etagere

  1. Wat een leuk idee! Een vriendin van mijn moeder heeft ooit zoiets als cadeau aan mijn moeder gegeven, die had ze toen ook zelfgemaakt!

Geef een reactie

