INSPIRATIE: Ducttape

Ik deel graag mijn ducttape inspiratie met jullie. Ik heb jullie al eens laten zien hoe je mandjes van tape maakt. Vandaag laat ik je zien dat er nog veel meer mee te maken is.

Clutch

Clutch

Pasjeshouder

Tas

Kettingen

Ringen

Roosjes

 

Ducttape is hartstikke leuk als ik het zo zie en die clutch met die kleine vierkantjes lijkt me zelf leuk om te maken. Wat vind jij het leukste voorwerp?

Voor meer inspiratie kun je ook op mijn Pinterestbord over ducttape kijken.

Door op de foto’s te klikken kom je bij de bronnen.

 

Geef een reactie

