NEW IN: HEMA STATIONARY

Een heel ander artikel dan normaal, en een extra artikel deze week maar ik was vorige week bij de Hema. Ik werd zo blij van alle nieuwe spullen die ik zag dat ik mijn mandje vol gooide en ik het graag met jullie wil delen. Kijk mee naar mijn Hema stationary shoplog.

Ik zag al wat foto’s op instagram voorbij komen van de nieuwe artikelen bij de hema. Maar toen ik ze in het echt zag waren ze eigenlijk nog leuker. Van stickers tot tape, van ponsen tot stempels. Echt van alles is er toegevoegd aan de afdeling die vooral bedoeld is voor het nieuwe schooljaar.

newinhema

Dit zijn alle artikelen die ik meenam, en het grote voordeel van hema, alles tussen de €1 en €5! Ik zal met jullie delen wat ik meenam en wat ik er voor kwijt was.

Rolstempels 4st €2,50
Duct tape €1,95
Cadeauzakjes €1,00
A4 stickervellen €1,50
Pons €2,95
Washi tape 9st €5,00
Cadeau/kaftpapier €1,00

Ik ben heeeel blij met de leuke kleurtjes duct tape die ze bij de Hema hebben! En ook de 9 rollen washi tape voor maar 5 euro! Ik heb ze nog niet getest maar ik hoop dat ze goed plakken.

Wat vind jij van deze nieuwe spulletjes van de Hema? Vrolijk toch?

4 Reacties op “NEW IN: HEMA STATIONARY

    • Ja daarom heb ik vooral ook dingetjes gekocht, omdat ze er zo leuk uit zien haha! Nu dus maar heel veel gaan stempelen en cadeautjes leuk gaan inpakken;)

Geef een reactie

