INSPIRATIE: Knopen

Knopen.. kleine ronde dingetjes die je extra krijgt bij al je broeken en blousjes. Maar tegen de tijd dat je blouse kapot is zit je nog met de extra knopen en die stapelen zich langzaam op. Maar weet je dat je hier hele leuke dingen mee kunt maken?

Als je niet zoveel reserveknopen hebt liggen kun je natuurlijk altijd een los zakje knopen kopen bij de Action of op Ebay! 😉

Ringen

 

Armbandjes

 

Ketting

 

Schaal

 

Dienblad

 

Art

 

Vaas

 

Onderzetters

 

Tekeningen om de knopen

 

Genoeg ideeën om iets mee te doen denk ik.  Wat vinden jullie hiervan? Zelf al eens wat gemaakt met knopen?

 

Voor nog meer inspiratie kun je me volgen via Pinterest.

Door op de foto’s te klikken kom je bij de bronnen.

2 Reacties op “INSPIRATIE: Knopen

  1. Wat een leuke ideeën zitten daarbij. Ik heb meteen inspiratie. Nu nog even aan mijn moeder vragen of ze nog die oude doos met knopen heeft, want zelf heb ik nog niet zoveel.

Geef een reactie

