DIY: Kikkerbeker

Deze DIY is ook weer zo leuk! Snel klaar en niet veel geld. Kijk je mee?

collages

 

Wat heb je nodig?

 Bekers IKEA  €0,99 
 Kleine beestjes Kringloopwinkel   
 Montagekit    

 

Ik vond deze kikkertjes laatst bij het opruimen en het leek me zo leuk om ze ergens voor te gebruiken. Toen ik me een beeld van heel lang geleden herinnerde wist ik dat ik dit wilde maken. Zodra er koffie in de beker zit zie je er niks van en langzaam komt er dan iets tevoorschijn. Dus alles begint met een leuke beestje. Misschien heb je nog wat liggen, anders kun je bij de kringloopwinkel kijken. Het makkelijkste is een wit figuurtjes, anders heb je ook nog witte porseleinverf o.i.d. nodig.
De bekers heb ik bij de IKEA gehaald maar misschien heb je thuis nog wat staan wat opgevrolijkt kan worden.

Daarna kun je gaan lijmen. Spuit wat montagekit onderop het figuurtje en druk hem stevig in de beker. Er zal wat lijm onderuit komen maar dit kun je voorzichtig wegvegen met bijvoorbeeld een wattenstaafje. Laat hem daarna goed uitharden en je bent klaar om hem te gebruiken!

 

collages2

Hoe leuk ziet dit eruit! Wat vinden jullie van dit geheime kikkertje onderin het kopje?

 

3 Reacties op “DIY: Kikkerbeker

Geef een reactie

