INSPIRATIE: Knijpers

Als je mijn blog al een tijdje volgt ben je ze al meerdere keren tegengekomen, DIY’s met knijpers. Ik vind het heerlijk om van een goedkoop materiaal met een functie een andere functie te geven. Behalve de verschillende lampen die ik al gemaakt heb, kan je er nog veel meer mee en dat laat ik je zien!

Sieraden

 

Voor het klemmen van foto’s

 

Spiegel

 

Verlichting

 

Waxinelichtje/plantenpotje

 

Eindelijk je oortjes uit de knoop houden;)

 

 

Een oplossing voor alle eenmanssokken

 

Lolly kerstboom

 

Deze laatste lolly boom vind ik zelf echt geniaal! Zo grappig om zo je snoepjes aan te bieden op een feestje ofzo. Knijpers kun je echt overal voor gebruiken en je kunt ze ook gemakkelijk in elke kleur verven die je wil.

Wat vinden jullie de leukste DIY?

 

Voor meer inspiratie kun je me ook volgen op Pinterest.

Door op de foto’s te klikken kom je bij de bronnen.

8 Reacties op “INSPIRATIE: Knijpers

  1. Grappig he, dat je met wasknijpers zoveel kunt maken? Ik gebruik ze ook als fotolijsthoudertjes. Als je hem op zijn zij legt kun je er zo een foto tussen knijpen. Maar die met die sieraden had ik nog nooit gezien, leuk! X

Geef een reactie

