INSPIRATIE: Voorraadpotten

In Amerika heel bekend, in Nederland steeds meer. Mason Jars. Ik laat je zien wat je met deze, of andere voorraadpotten, kunt maken.

Tekenen met een glas stift

 

Touw er omheen wikkelen

 

Beschilderen met speciale verf voor glas

 

Verlichting

 

Op een leuke manier ophangen

 

Verven en als vaas gebruiken

 

Verven met stippen

 

In de verf dippen

 

Glitterdip

 

Sneeuwbal

 

Hope you liked it! Genoeg ideeën om er eens iets mee te gaan doen denk ik. Wat vind jij de leukste DIY?

 

Voor meer inspiratie kun je me ook volgen op Pinterest.

Door op de foto’s te klikken kom je bij de bronnen.

 

4 Reacties op “INSPIRATIE: Voorraadpotten

  1. Toffe ideeën zeg! Ik zag laatst bij de Sostrene Grene in Groningen echt super leuke potten, dus misschien moet ik die maar even halen.

Geef een reactie

