DIY: Onderzetter

Vakantie is (bijna) over, we willen het liefste daar nog zo lang mogelijk van genieten en we hebben niet zoveel tijd. (oke ik, projectie jongens). Ik heb daarom een leuke en makkelijke DIY voor jullie!

collages

Wat heb je nodig?

Lijm(pistool)  Action   €0,79
Kurk     
Stanleymes     

Ik heb kurken gebruikt met een plastic dop eraan, die snijd je er eerst af. Dus als je nog gewone wijnkurken hebt liggen kun je die ook hierdoor gebruiken. Toen ik die plastic dop eraf had gesneden heb ik gekeken of de hoogtes gelijk waren en heb ik sommigen wat bijgesneden. Daarna heb ik ze tegen elkaar gezet en gelijmd. En ta da, een onderzetter is geboren!
Als je een lijmpistool hebt zal dat sneller werken.

Wat vinden jullie van deze onderzetters? Je kunt ze natuurlijk zo groot maken als je wil, bijvoorbeeld voor pannen!

collages2

3 Reacties op “DIY: Onderzetter

Geef een reactie

