INSPIRATIE: Lego

Gisteren ben ik in Amsterdam Expo naar The Art Of The Brick geweest (aanrader!) waar je allerlei kunstwerken van Lego kunt bewonderen. Nathan Sawaya heeft verschillende schilderijen en beelden nagemaakt en zelf ontworpen. Prachtige kunstwerken van Lego zijn daar nu te bewonderen en ik raakte er helemaal door geïnspireerd. Ik heb een aantal beelden gezocht die jullie hopelijk ook inspireren om met Lego aan de slag te gaan en meer te bouwen dan alleen huisjes en kastelen.

Schermafbeelding 2014-08-29 om 20.41.17

Sleutelrekje

 

Lampenvoet

 

Lampenvoet

 

Tafelblad

 

Bakje

 

Manchetknopen

 

Plantenbak

 

Muur

 

Genoeg om mee te maken behalve speelgoed. Ik ben benieuwd of jullie Lego nu net zo leuk vinden als ik!

 

Voor meer inspiratie kun je me ook volgen op Pinterest.

Door op de foto’s te klikken kom je bij de bronnen.

Geef een reactie

