INSPIRATIE: Drijfhout

 

 

 

 

 

Een tijdje geleden was ik naar de Swan Market in Rotterdam (aanrader!) en daar zag ik allerlei leuke waxinelichthouders en lampen gemaakt van drijfhout. Ik ben gaan zoeken op Pinterest naar wat ik hier nog meer mee zou kunnen maken. Kijken jullie mee?

Waarom een inspiratie artikel op woensdag? Gisteren was ik ziek en heb ik de DIY van deze week niet af kunnen krijgen, vandaag dus wat inspiratie voor jullie en zaterdag een nieuwe DIY, jeeej!:)

Een krukje

 

Een kast

 

Kerstboom 2.0

 

Een kandelaar

 

Nog een kaarsenstandaard

 

Een spiegel

 

Schermafbeelding 2014-10-01 om 11.03.02

Een hoofdbord voor achter je bed

 

Fotolijst 2.0

 

Een lamp

 

Boekensteunen

 

Wauw, wat een verschillende dingen kun je toch maken met hout! Groot, klein het maakt niet uit, er kan van alles. Wat spreekt jullie het meeste aan?

 

Voor nog meer inspiratie kun je me volgen en kijken op Pinterest.

Door op de foto’s te klikken kom je bij de bronnen.

 

Geef een reactie

