DIY: Versieren met stickers

Ik heb me een tijdje geleden helemaal laten gaan bij de HEMA en ik bracht onder andere ponsen en stickervellen mee. Wat is er nou leuker dan zelf stickers maken?

hema stickers

Wat heb je nodig?

Stickervellen 4st HEMA €1,50
Ponsen (groot) HEMA €3,95

 

Ze hebben de stickervellen in verschillende dessins maar ik nam de set met 4 vrolijke kleuren mee die een beetje pastelachtig zijn. Ik heb thuis al wat ponsen maar toen ik bij HEMA deze grote groene ponsen zag moest ik ze ook meenemen. Ik was vooral benieuwd hoe de sterretjes zouden zijn. Zijn ze echt zo klein als op het plaatje? Ja! Dat zijn ze inderdaad. En daardoor heel lastig in gebruik. Nog al een gepruts om het stickerlaagje van het papier af te krijgen maar met wat moeite lukt het zeker en heb je super schattige kleine sterrenstickers die je mooi kunt gebruiken om cadeautjes of mappen op te fleuren.

Wat vinden jullie van deze stickervellen? Je kunt er natuurlijk ook je eigen ontwerp op tekenen en uitknippen!

Een Reactie op “DIY: Versieren met stickers

Geef een reactie

