INSPIRATIE: Verlichting

Al veel vaker heb ik DIY’s van lampen gedeeld, deze van knijpers, maar ook deze van knijpers. Maar ook deze, waarin ik 3 lampen van IKEA een dip dye effect geef. Er zijn natuurlijk nog veel meer lampen die je gewoon zelf kunt maken en ik zal er nog wat met jullie delen. Om jullie te inspireren om zelf aan de slag te gaan!


Kopjes en bordjes!

 


En er kan nog meer met kopjes

 


Zonde van het statiegeld maar met petflessen kun je ook mooie dingen maken

 


Kant

 


Koffiefilters

 


Aluminiumfolie

 


Pingpongballetjes

 


Drums

 


Takjes

 


Nog meer takken

 


Lepels

 

Hope you liked it. Ik vind het echt fascinerend hoeveel verschillende lampen er gemaakt kunnen worden met verschillende materialen.
Je kunt me altijd volgen op Pinterest voor nog meer inspiratie!

Door op de afbeeldingen te klikken kom je bij de bronnen.

Geef een reactie

