INSPIRATIE: Kant

Kant, een luchtig stofje en toch een warme uitstraling. Het geeft mij vaak toch een gevoel van vroeger en wat is er nou leuker dan oude dingen een nieuw leven geven? Ik laat je zien wat je met oud (en nieuw) kant kunt doen.

Knijpers een nieuw uiterlijk geven

 

Je lades een print geven

 

Kerstbomen

 

Dromenvanger

 

Hangers

 

Waxinelichthouders

 

Schaaltjes

 

Schermafbeelding 2014-11-01 om 09.54.33

 

Lampen

 

Art

 

Schermafbeelding 2014-11-01 om 09.57.46

Slinger

 

Enveloppen

 

Wauw wat kun je er leuke dingen mee maken! Ik vind zelf de enveloppen heel leuk, en lampen! Maar er is nog veel meer mee te doen en ik heb ook nog wat beelden op dit pinterestbord staan. Volg jij me al op Pinterest?

 

 

Geef een reactie

